בניית אתרי אינטרנט לעורכי דין

עם יחס של עורך דין אחד לכל 150 נפשות, והסמכת כ-3,500 עורכי דין חדשים בכל שנה, ברור מדוע מקצוע עריכת הדין בישראל הוא מהמאתגרים והתחרותיים ביותר. המאבק על כל לקוח הביא עורכי דין רבים להפנים את העובדה שנוכחות באינטרנט היא פיתרון אפקטיבי. הנה כמה נתונים על קצה המזלג. מדי שנה, כ-22,800 גולשים מחפשים ברשת "עורך דין פלילי", כ-23,000 מתגרשים מקלידים "עורך דין גירושין", וכ-15,600 נהגים מעוניינים בעזרתו של "עורך דין תעבורה". הדברים נכונים כמובן לכל תחום ותחום.

בניית אתרי אינטרנט לעורכי דין

הפרוייקטים האחרונים שלנו

  • All


התמחות ספציפית בבניית אתרים לעורכי דין – יש דבר כזה

האם הייתם ממליצים לאדם לפני עסקת מקרקעין לפנות לעורך דין פלילי? האם עורך דין שעוסק בדיני עבודה הוא הכתובת הנכונה לרשלנות רפואית? באינטרנט, ממש כמו בעריכת דין, מקצועיות היא מילת המפתח.
בחברת טופדיגיטל אנו עובדים אך ורק עם עורכי דין. כלומר, מתמחים באופן ספציפי וממוקד בשיווק דיגיטלי לעורכי דין לרבות בבניית אתרי אינטרנט מקצועיים. המקצועיות והניסיון שלנו בפיתוח אתרי אינטרנט מכאן, וההיכרות המעמיקה שלנו עם ענף עריכת הדין ברשת מכאן, הופכים כל פרויקט לשלם הגדול מסך חלקיו.



לשיחת היכרות והתייעצות השאירו פרטים

מה כדאי לדעת על אתרי האינטרנט של טופדיגיטל?

טופדיגיטל מתמחה בבניית אתרי אינטרנט לעורכי דין וגיבשנו מודל המאפשר להפיק מקסימום תמורה במינימום זמן ובתקציבים משתנים. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על אתרי האינטרנט שלנו:

  • כל אתר נתפר בהתאמה אישית למשרד תוך התחקות אחר יתרונות יחסיים, קהלי יעד פוטנציאליים, תחומי עיסוק ועוד.
  • אתרי האינטרנט של טופדיגיטל מכירים בייחודיות של כל תחום משפטי (אתר לעורך דין בדיני משפחה לא יהיה זהה לאתר של עורך דין מסחרי והדברים ברורים).
  • בידול וייחודיות לכל אתר אינטרנט בהתאם לאופי המשרד.
  • עיצוב יוצא דופן שמציב את הסניף הווירטואלי של עורך הדין ברשת בחזית הטכנולוגיה.
  • שילוב אפליקציות מתקדמות שמשדרגות את הנראות האינטרנטית ואת הקשר הישיר מול הלקוח. לדוגמה, פורומים אינטראקטיביים, התממשקות עם רשתות חברתיות, מערכת ניהול תוכן ידידותית להזנת תכנים מקצועיים, תוספים ייעודיים ליצירת קשר מיידי, נראות מושלמת במסכים סלולריים (רספונסיביות), מערכת לניהול פגישות, עמודי שאלות ותשובות, ראיונות וידאו מקצועיים ועוד.
  • כלים אנליטיים מתקדמים (וייחודיים!) לניתוח פעילות ובהתאמה מושלמת לעורכי דין.
  • זמני טעינה מהירים במיוחד על בסיס אחסון בחוות שרתים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
  • אופטימיזציה למבנה, היררכיה מדויקת, עיצוב חוויית משתמש (UX).
  • התאמה מושלמת לקידום במנועי חיפוש.
  • הקפדה על אמינות, שקיפות, זמינות ומקצועיות.
  • עמידה בלוחות זמנים.

מדוע עורך דין חייב אתר אינטרנט?

קיים ביקוש עצום ברשת למידע אודות שירותים משפטיים. ממקרקעין לדיני עבודה, מלשון הרע לגירושין, וממיסוי בינלאומי ועד הוצאה לפועל. גולשים/לקוחות שזקוקים לשירותים משפטיים מתחילים את החיפוש במרחב המקוון. אם לא תשקיעו בבניית אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי אתם פשוט מפקירים את הזירה הווירטואלית למתחרים. כל יום בלי אתר הוא יום שבו לקוח מעוניין לא יגיע אליכם.
אתר אינטרנט ממשיך לעבוד עבורכם בגיוס לקוחות גם בשעות לא שגרתיות ואפילו כשאתם בבית והאזעקה במשרד נדרכה זה מכבר. האתר מאפשר לגולשים ליצור עמכם קשר מיידי באמצעות מייל, טלפון, פנייה, צ'אט ועוד. הוא מקטין משמעותית את הסיכוי "לפספס" לקוחות והופך אתכם לזמינים בצורה מושלמת.
אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי מסוגל לפנות לקהלי יעד שאינם נמצאים במרחב הגיאוגרפי הסמוך אליכם. במידת הצורך האתר יכול לשלב כמה שפות ולהציע פתרונות אפילו ללקוחות מעבר לים.
עורכי דין רבים משקיעים (בצדק) בעיצוב משרד יוקרתי במיקום אטרקטיבי. אתר אינטרנט הוא השלוחה הווירטואלית של אותו משרד שבו השקעתם את מיטב כספכם. האתר חייב לעמוד ברמה ובסטנדרטים של המשרד הפרונטאלי. הן משום שגולשים מעריכים אתרי אינטרנט איכותיים והן משום שרבים יגיעו אליכם ישירות לאחר הקלדת שמכם במנועי החיפוש.
סוגיה חשובה היא המידע המקצועי שמועבר דרך האתר אל הגולש. אתרי האינטרנט של טופדיגיטל מציבים את התוכן במרכז ואנו מכירים בכך שעורכי דין נמדדים על מקצועיותם דרך התכנים שמפורסמים באתר הרשמי שלהם. עורך דין שיש לו אתר אינטרנט שמציע מידע בעל ערך רב ממתג את עצמו כאוטוריטה מקצועית. עבודה נכונה תייצר שם ומוניטין (אפילו יש מאין). אתר אינטרנט הוא פלטפורמה מצוינת לפרסום סיפורי הצלחה, תקצירי פסיקה תקדימיים, מאמרי דעה, מדריכים מקצועיים ועוד.
יתרון חשוב נוסף לגבי אתר אינטרנט לעורך דין הוא היכולת של הרשת להתאים למשרדים בגדלים שונים. החל ממשרדים קטנים ובינוניים בתחילת דרכם (שיכולים בעזרת אתר אינטרנט ושיווק דיגיטלי להתחרות בשחקנים הגדולים), וכלה בפירמות מובילות שמעמדן מחייב נראות אינטרנטית בהתאם.
אתר אינטרנט איכותי ומקצועי הוא מנוע צמיחה עסקי ראשון במעלה. ביחד עם שיווק דיגיטלי נכון הוא ברומטר חשוב בדרך להצלחה. טופדיגיטל משקיעה בבניית אתרי אינטרנט לעורכי דין שמותאמים מראש לקידום במנועי חיפוש (SEO).

זקוקים לאתר אינטרנט איכותי? יש לכם אתר שלא עושה את העבודה? בואו נבנה נכון את האתר שלכם ברשת והלקוחות כבר יגיעו לבד