יחסי ציבור וניהול מדיה לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין אינם דומים ליחסי ציבור למסעדנים או אמנים והדברים ברורים. עשרות אלפי משרדי עורכי דין בישראל מתחרים על כל לקוח וניהול יחסי ציבור הוא צו השעה. בין אם אתם עורכי דין עצמאיים בתחילת דרכם, ובין אם אתם מפעילים משרדי בוטיק או משתייכים לפירמות יוקרתיות, יחסי ציבור בתחום המשפט הם עולם ומלואו.

טופ דיגיטל מספקת שירותים מקצועיים אך ורק לעורכי דין. התמחותנו בתחום המשפט מכאן, וההיכרות המעמיקה שלנו עם ענף יחסי הציבור מכאן, הפכו את משרדנו לכתובת מובילה ברמת One Stop Shop. טופ דיגיטל נמצאת בקשר ישיר עם כתבים משפטיים, עיתונאים משפטיים, מגזינים מקצועיים, אתרי אינטרנט מובילים בתחום המשפט ועוד. החברה שולטת בכל פלטפורמות המדיה הרלבנטיות לעורכי דין, הן הדיגיטליות והן המסורתיות.

יחסי ציבור ומדיה

קידום סיפורי הצלחה ופסקי דין רלבנטיים

ניהול יחסי ציבור למשרד עורכי דין כולל קידום סיפורי הצלחה ופסקי דין באמצעי התקשורת המובילים. טופ דיגיטל מביאה אתכם אל הנקודות החמות ביותר בתקשורת הארצית והלוקאלית. אנו עובדים מול אמצעי תקשורת שונים לרבות טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, עיתונות כתובה ועוד.
תהליך העבודה כולל קידום סיפורי הצלחה לבניית מוניטין ויצירת שם מול לקוחות פוטנציאליים ו/או עמיתים בתחום המשפט. אנו הופכים פסקי דין לכדי כתבות מעניינות, מקדמים מאמרי דעה ופרשנות, מייצרים חשיפה במקומות הנכונים ומתכתבים עם הנעה לפעולה.
בין השאר אנו יודעים לקחת פרסומים מהעבר ולהעניק להם חיים חדשים. לדוגמה, כתבה על הצלחה משפטית שפורסמה לפני חמש שנים בעיתון מקומי יכולה להפוך לאייטם חדשותי באתר אינטרנט מוביל.


יחסי ציבור ומדיה

שיווק באמצעות תוכן

יחסי ציבור אינם מקשה אחת. על מנת לייצר יחסי ציבור נכונים יש לפעול בכמה פלטפורמות ולעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. למשל, שיווק באמצעות תוכן ע"י אאוטבריין וטאבולה באתרי אינטרנט מרכזיים. בחברת טופ דיגיטל אנו משיקים קמפיינים ממוקדים של שיווק באמצעות תוכן תוך היכרות מעמיקה עם האלגוריתם שמייצר את החשיפה.

חשוב לדעת שפרסום באמצעות טאבולה ואאוטבריין מבוסס על הרגלי הצריכה של הגולש הספציפי. יש להשיק קמפיין על פי ניתוח קהלי יעד באזמל עדין. עורך דין בתחום הנדל"ן יכוון את הפרסום למגזינים כלכליים כמו דה מרקר או גלובס, ואילו עורכת דין לדיני משפחה תתמקד באתרי אינטרנט פופולאריים כמו מאקו, וואלה וכדומה. ניתן לפלח את קהלי היעד לפי תחומי עניין, גיל, מגדר, הרגלי גלישה, היסטוריית חיפושים וכו'.


ניהול מוניטין

פרסומים שליליים ברשת, אפילו באתרי אינטרנט קטנים, עלולים לגרום נזק עצום. מיותר לציין שאם הפרסום הוא באתרים פופולריים ה"סכנה" היא ברורה ומיידית. גם דעה פרטית של אדם אחד שמופיעה בחוות דעת צדדית עלולה לקפוץ לכל גולש עם מקלדת וגוגל. טופ דיגיטל מספקת לעורכי דין מענה מקיף לניהול מוניטין ברשת. פעם אחת על בסיס ניטור פרסומים שליליים בכל רחבי האינטרנט (כולל פרסומים שכלל לא ידעתם עליהם), ופעם שנייה על ידי הסרתם תוך התנהלות נכונה מול בעלי האתרים ובעזרת קידום אזכורים חיוביים (SEO).

כתיבת תוכן איכותי

ניהול יחסי ציבור קשור היטב ביצירת תוכן איכותי. תוכן שמסוגל להעביר לגולשים את המסר הנכון ולהניע אותם לפעולה. היות שעורכי דין רבים אינם מכירים את רזי הכתיבה השיווקית, והיות שרבים "שבויים" בעולמות התוכן של הכתיבה המשפטית, דרושה כאן יד מכוונת. טופ דיגיטל מספקת מענה בזכות צוות קופירייטרים מקצועי המעניק שירותי תוכן מתקדמים לעורכי דין. שירותי תוכן שמסוגלים להפוך אפילו פסק דין בנושא "אפור" כמו מיסוי מקרקעין לכתבה "צבעונית" ומעניינת.

חיבור בין אמצעי תקשורת

עולם התקשורת השתנה בשנים האחרונות לבלי היכר. רדיו, טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות כתובה והרשימה נמשכת. ניהול נכון של יחסי ציבור עבור עורכי דין משלב את כל הפלטפורמות לכדי שלם הגדול מסך חלקיו. לדוגמה, בחברת טופ דיגיטל אנו יודעים כיצד להשיג לעורך דין ראיון בתחנת רדיו פופולרית ולאחר מכן להציף את האייטם באינטרנט בעזרת שיווק באמצעות תוכן. כלומר, למקסם נוכחות במדיום אחד לכדי חשיפה בכמה אמצעי תקשורת במקביל.

יחסי ציבור בהתאם לגודל המשרד

ניהול יחסי ציבור עם טופ דיגיטל מבוסס על התכתבות עם גודל המשרד. האסטרטגיה השיווקית נבחנת בהתאמה אישית תוך מתן מענה למשרדי עורכי דין בכל גודל. החל ממשרדים קטנים ובינוניים וכלה בפירמות יוקרתיות. התהליך כולל ניהול תקציב ופתרונות שיווק מתקדמים תחת קורת גג אחת.

רוצים לייצר מוניטין ולבנות יחסי ציבור? בעולם עריכת הדין מדובר בחלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת שלכם. הניחו את המשימה בידי המקצוענים של טופ דיגיטל.