ניהול תיק שיווקי

תנו למומחים שלנו להפוך את התיק השיווקי שלכם למתכון מנצח שפשוט מביא לקוחות 

בואו נתחיל עם שלוש שאלות:

  1. "כמה שעות אתם משקיעים בשיווק בשבוע?"
  2. "כמה שווה לכם שעת עבודה?"
  3. "כמה כסף הרווחתם משעות ההשקעה בשיווק?".

התשובות לשאלות הללו מובילות כמעט תמיד למסקנה שכאשר משרד עורכי דין מנהל בעצמו את התיק השיווקי התוצאה לא בהכרח מרשימה מבחינת Value For Money. בדיוק כאן נכנס לתמונה הצוות המקצועי של טופ דיגיטל.

ניהול תיק שיווק


שיווק הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה עסקית והדברים רלבנטיים כמובן למשרדי עורכי דין. במיוחד לאור התחרות הגדולה שמאפיינת את ענף עריכת הדין בישראל ואשר באה לידי ביטוי (למשל) ביחס של למעלה מ-150 עורכי דין לאזרח.

כשם שעורך דין לא אמור לבצע את הפעולות החשבונאיות של המשרד לבדו אלא להיעזר ברואה חשבון, כך שיווק במיקור חוץ איננו אלא הכרח. הדרישות השיווקיות הן מגוונות, הידע של הלקוחות רב, המתחרים שלכם משקיעים בשיווק משאבים אדירים, וכניסת האינטרנט לתחום המשפט טרפה את הקלפים.

סמנכ"ל שיווק פרטי

טופ דיגיטל נכנסת בנעליו של סמנכ"ל השיווק שלכם תוך שהיא מספקת מענה רוחבי ואופקי לכל אתגרי השיווק הרובצים לפתחו של המשרד. ללא יצירת יחסי עובד-מעביד, ובזכות תשלום בעבור עבודה בפועל, טופ דיגיטל משדרגת את המערך השיווקי לבלי היכר.

העיקרון הוא פשוט. עורכי דין רבים משקיעים בשיווק אך מאבדים במהירות את היכולת לעקוב אחר התקציב והתמורה. רבים מהם אינם יודעים באלו ביטויים הם מקודמים בגוגל, היכן התפרסמו הכתבות שלהן (ומה היקף החשיפה שהגיעה מהן), כיצד מנהלת המשרד מנתבת את הפניות הנכנסות, מהו יחס ההמרות בין כמות הכניסות לאתר אינטרנט לבין כמות הפניות בפועל, כיצד מגיעים לפרסם במדיות המסורתיות (רדיו, טלוויזיה וכו') וזה רק על קצה המזלג. טופ דיגיטל מספקת לכל האתגרים הללו מענה מקצועי.

החברה מציעה שירותים ייחודים של ניהול תיק שיווקי ועובדת אך ורק עם עורכי דין. למשל, אנחנו יודעים מהם אפיקי השיווק הרלבנטיים ביותר עבור עורך דין פלילי, היכן עורך דין לדיני משפחה צריך לפרסם מאמר דעה, כיצד מציפים הצלחה משרדית בתחום המסחרי ואיך דואגים לייצר תנועה לאתר אינטרנט בהוצאה לפועל.

לחברת טופ דיגיטל מודל שיווקי פורץ דרך שמתכתב הן עם המשרד באופן ספציפי והן עם תחום הפעילות ברמה הרוחבית. הכל לכדי מתכון שיווקי מנצח. בזמן שעורכי הדין של המשרד מכתתים רגליהם מפגישות לערכאות ובחזרה, טופ דיגיטל מקפידה שהמערך השיווקי יעבוד כמכונה משומנת היטב.


ניהול תיק שיווק

שקיפות מלאה, דוחות סטטיסטיים

ניהול התיק השיווקי בטופ דיגיטל נעשה בשקיפות מלאה וכולל דיווחים שוטפים, דו"חות סטטיטיים, פגישות פרונטאליות, מענה בזמינות מרבית (כולל במקרי חירום), פיתרון משברים, ניהול מדיה דיגיטלית, קידום ברשת, בניית מוניטין ועוד.

צוות החברה עושה שימוש בכלי ניתוח מתקדמים וייחודיים שמאפשרים לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים השונים והתאמתם תוך כדי תנועה. אנו משביחים את הפניות למשרד, ממקסמים את התפוקה, עורכים סדנאות מכירה ושיווק לעורכי הדין (ומנהלי המשרד), מבצעים בדיקות על בסיס לקוח סמוי, מתנהלים באופן שוטף מול כל ספקי הפרסום (אתרי אינטרנט, פורטלים, רדיו, משרדי יח"צ ועוד) וחוסכים בעלויות.


רוצים להתחיל לנהל נכון את התיק השיווקי שלכם? לייצר הצלחות ולהביא לקוחות חדשים למשרד? תנו למומחים של טופ דיגיטל את האור הירוק