בעולם דיגיטלי ומהיר, ובתחום תחרותי כמו עריכת דין, ייעוץ מקיף על נוכחות אינטרנטית הוא איננו עניין של מה בכך. מדובר במשימה למקצוענים בלבד, המכירים היטב את השוק על שלל ענפיו ואת הניואנסים הקשורים לתחום עריכת הדין. פגישת הייעוץ מיועדת הן עבור משרדי עורכי דין שמשקיעים כבר עכשיו תקציבים גבוהים על שיווק, אך מבלי לדעת באמת את רמת ה-Value for Money בשורה התחתונה, והן עבור משרדים שלא טעמו את הרשת (וכפועל יוצא מכך, לא נהנו מהפוטנציאל הגלום בה). 

 

לפניכם תהליך מקצועי עם אפיון מקיף ועמוק שיכול להנפיק נתונים יקרי ערך (תרתי משמע). נתונים אשר יסייעו לייעל ולמנף את עבודת המשרד, לייעל את תהליך קבלת ההחלטות על אופי העיסוק, להגדיר נקודות בידול, לתכנן תקציב נכון, להתייחס לשיוך גיאוגרפי, להגשים עתיד תעסוקתי, להבין מי הם המתחרים, לשים דגש על החזקות שיש להבליט ובפועל לתת מענה לכל השאלות הקיימות והעתידיות ועוד.

תהליך העבודה

 

  1. הגדרת המטרות השיווקיות של המשרד לרבות הגדרת לקוחות אופטימאליים.
  2. קבלת הרשאות, מידע תקציבי, קודי גישה וייפוי כוח.
  3. אפיון מקצועי בשלל האפיקים הקיימים והפוטנציאליים.
  4. אנליזה מעמיקה לנתונים.
  5. ייעוץ להמשך וגיבוש המלצות אופרטיביות לשיפור ביצועי המשרד. 

מה אנחנו יודעים לבדוק?

טופ-דיגיטל, המתמחה בניהול ושיווק משרדי עורכי דין, מציעה מוצר מקיף ואיכותי של ניתוח וייעוץ מפורט. קרי, מגוון כלים שיווקיים אפקטיביים ליישום מיידי אשר יאפשרו למשרד לקבל את מלוא המידע וכפועל יוצא מכך לבחון התנהלותו בעבר, בהווה ובעתיד. אנו שואפים להציג בפניכם מראה לגבי פעילות המשרד ללא ליטושים ובלי פוטושופ. זאת מתוך מטרה אחת – למקסם את תקציב הפרסום תוך השקעה בעיקר ולא בתפל. כלומר, השקעה נכונה ונבונה במקומות שמניבים למשרד עבודה איכותית לאורך זמן.

 

בשלב ראשון, הייעוץ שלנו נוגע בניתוח וניטור הנוכחות של כלל מוצרי התדמית של המשרד מבחינה וויז'ואל, הנעה לפעולה, חוויית משתמש ועוד. לאו דווקא באתר האינטרנט בלבד אלא גם  במסגרת בחינה מעמיקה של היבטים כגון הופעות באינדקסים (חינם/תשלום), איך גוגל רואה את המשרד, איך הלקוח רואה את המשרד ועוד. הפגישה עמנו מעניקה לכם הבנה בסיסית עד מקצועית אודות עולם השיווק ברשת על ענפיו ואפשרויותיו (אתרי אינטרנט, עיצובים, פייסבוק, גוגל אורגני, גוגל ממומן, עיתונות כתובה, עיתונות דיגיטלית, כתבות תוכן, הופעות בטלוויזיה, סרטוני ווידאו ועוד). אנו מסייעים לכם להתנהל עם תקציבים שונים (מתקציבים דלים לתקציבים משמעותיים) ועוזרים לתכנן תקציב בצורה נכונה. כל זאת תוך כדי הקפדה על שיווק אינטליגנטי ומכובד למקצוע. 

 

בשלב שני, אנו מציעים דרכי פעולה עתידיות וליווי מקצועי למקסום הנוכחות שלכם ברשת.