שיווק עורכי דין ברשת הוא תחום תחרותי ועל כך אין צורך להכביר במילים. כמו ביתר התחומים, לקוחות רבים מחפשים עורכי דין וייעוץ משפטי און-ליין. גוגל היא למעשה לוח המודעות הגדול ביותר וגולשים פונים אליה על מנת לאתר שירותים שונים. הגולשים נותנים אמון כמעט בלעדי במנוע החיפוש של גוגל ואחת הדרכים היעילות ביותר להגיע אליהם בזמן קצר ובמהירות היא הפרסום הממומן. פרסום ממומן לעורכי דין בגוגל מאפשר למעשה לכל אחד למקם מודעה ב 3-4 התוצאות הראשונות בעמוד החיפוש, בהתאם לתחרות.

פרסום ממומן לעורכי דין בגוגלהעיקרון הוא פשוט (לכאורה). גוגל מפרסמת בעמודי התוצאות מודעות על פי קמפיין של תשלום פר לחיצה – Pay Per Click
(PPC). כאשר הגולשים מחפשים ביטוי מסוים שרלוונטי אליכם לפי בחירתכם (למשל "עורך דין לדיני משפחה"), המודעה של המשרד תופיע בראש עמוד התוצאות. מקום מכובד לכל הדעות. התשלום מתבצע רק כאשר נעשית הקלקה על המודעה.

נשמע קל? ובכן, פרסום ממומן בגוגל דורש מקצועיות שכן אתם רוצים לנצל את התקציב שלכם באופן מקסימלי. כלומר, למשוך רק גולשים רלבנטיים ולא "לבזבז" זמן וכסף על תהליכים שגויים.

למה קידום ממומן בפייסבוק משרת נאמנה עורכי דין?

 

הפרסום הממומן טוב במיוחד לעורכי דין משום שהנטייה הטבעית של גולשים ברשת היא להיכנס לתוצאות הנמצאות בעמוד החיפוש הראשי ולא מעבר לו. כשהשוק כל כך מוצף בעורכי דין בכל תחום, יהיה קשה מאוד להיות מאותרים על ידי קהל היעד בתוצאות האורגניות (אלה שמאונדקסות באופן "טבעי" על ידי מנוע החיפוש). באמצעות קידום ממומן האתר יופיע באופן מיידי בעמוד התוצאות הראשון וכך בעצם "עקפתם בתור".

מודעת AdWords מעניינת ומנוסחת היטב תיתן קדימות בהגעה ממוקדת ללקוחות אפשריים. כך תוכלו למשוך גולשים רלוונטיים לאתר המשרד, שיכירו אתכם ויוכלו לפנות ולקבל את השירותים שלכם. רוצים לדעת עוד, הנה לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים של קידום ממון בגוגל לעורכי דין:

  • מיידיות – עורכי דין רבים רוצים לפתוח משרד עצמאי והמיידיות שמאפשר הקידום הממומן היא קריטית. גם בלי מוניטין, שם או ניסיון, המשרד יכול לקבל פניות תוך ימים ספורים ואפילו שעות. שלא כמו קידום אורגני הדורש המתנה של מספר חודשים עד להגעה לתוצאות, הפרסום הממומן ממקם אתכם במיקום הבולט ביותר ברשת בתוך שעה. קליק קטן וזה מוכן.
  • גמישות בעיתוי הופעת המודעה – קידום ממומן מאפשר לקבוע זמנים מדויקים לפרסום מודעות וניתן להסיר או לשנות את המודעה בכל עת. כעורכי דין, לא תמיד תדעו מראש מתי המשרד יהיה עמוס בתיקים גדולים ומתי תהיו פנויים ותרצו למשוך קהל לקוחות חדש. באמצעות פרסום בגוגל AdWords תוכלו "להוריד הילוך" מהקמפיין כשאתם בתקופה צפופה מבחינת עבודה, ומנגד, רגע לפני שעומד להתחיל פרק זמן רגוע יותר, אפשר להגביר.
  • מענה בנקודות זמן ספציפיות – רצוי וניתן לחזק את הפרסום הממומן בגוגל כדי לענות על צורך מסוים שעולה בשוק. למשל, חוק מיסוי דירה שלישית שיצר לאחרונה יצר באזז והתעניינות ברשת סביב הנושא הוא עיתוי טוב לפרסם מודעת קידום ממומן לעו"ד המתמחה במיסוי מקרקעין או שמלווה משקיעי נדל"ן.
  • ניסויים ובדיקות התכנות – קמפיין ממומן בגוגל מאפשר לבצע בדיקות וניסויים במהירות ובקלות. אם רק פתחתם את המשרד ועדיין אינכם ממוקדים, או במידה שאתם שוקלים להתחיל לעסוק בתחום נוסף, הקמפיין יכול לעזור לכם לבחון את השטח ולבדוק את קהל היעד שמגיע אליכם (ואת עצמכם). תוכלו לראות בפשטות את השורה התחתונה, לנתח עד לדקויות הקטנות את ביצועי הפרסום ולהבין כיצד להשקיע את כספכם בחוכמה. לדוגמה, עורך דין העוסק בדיני נזיקין ומתמקד בעיקר בתאונות דרכים ותביעות ביטוח יכול באמצעות הקידום הממומן לבחון את הרחבת המשרד לנושאים הקשורים לביטוח לאומי.
  • סיכון נמוך – הפרסום הממומן אינו דורש התחייבות, שלא כמו הקידום האורגני. ניתן להפסיק את הקמפיין מתי שרוצים ולחדש בזמן הנכון.

רגע לפני סיום,

קידום ממומן בגוגל מקפל בחובו יתרונות רבים ומומלץ לעשות בו שימוש בעיקר בשוק תחרותי כמו עריכת דין. מעבר לכך, אם תעזרו בשירותיה של חברה מקצועית תיווכחו לגלות שהפרסום יהיה אפקטיבי וחכם בהרבה. חשוב לבחור חברה שגם מבינה את המתודולוגיה העומדת מאחורי פרסום ממומן בגוגל וגם בקיאה בכל ההיבטים והניואנסים המאפיינים את השדה המשפטי. רק כך ניתן למקסם את הקמפיין לכדי יצירת פניות רלבנטיות ואיכותיות. כלומר, לייצר לקוחות.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.