קידום אתרים לעורכי דין

מיליוני גולשים בישראל מחפשים מידע באינטרנט והענף המשפטי כמרקחה דיגיטלית. פעם אחת משום שיש בישראל כ-57,000 עורכי דין, ופעם שניה מכיוון שהגולשים עצמם מבקשים מידע משפטי עדכני. טופ דיגיטל היא משרד יחסי ציבור ופרסום המתמחה באופן ספציפי בקידום עורכי דין ברשת. אנו עובדים עם עורכי דין בלבד ומספקים שירותים מגוונים לרבות (לא רשימה סגורה).קידום אתרים לעורכי דין - טופ דיגיטל

1. קידום אורגני בגוגל (SEO).
2. קידום ממומן בגוגל (SEM).
3. פרסום ברשת המדיה של גוגל.
4. רה-מרקטינג ורה-טרגטינג.
5. שיווק באמצעות תוכן (אאוטבריין, טאבולה וכו').
6. קידום ברשתות חברתיות (SMO).
7. פרסום ממומן ברשתות חברתיות.
8. קידום בפורטלים משפטיים מובילים.
9. חשיפה בעיתונות ווירטואלית בתחום המשפט.
10. ועוד.

 


למה עורך דין צריך קידום ברשת?

המספרים מדברים בעד עצמם. לדוגמה, עורך דין שעוסק בדיני משפחה צריך לדעת שמדי שנה כ-35,000 גולשים מחפשים מידע לגבי "צו ירושה" וכ-23,000 רוצים לדעת על "הסכם ממון". עשרות אלפי גולשים שהם עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים. משרד עורכי דין שמפקיר את הזירה הווירטואלית שולח את הלקוחות היישר לזרועות מתחריו. האינטרנט הוא ה"פה לאוזן" החדש.

חשוב לדעת שהגולשים רוצים לא רק מידע משפטי אלא גם פתרונות בפועל. למשל, אדם שנתפס נוהג בשכרות באמצע הלילה ייכנס לטלפון הנייד ויקליד בגוגל "נהיגה בשכרות" (כ-12,000 חיפושים בשנה). הוא יעשה את זה אפילו לפני שהוא יתקשר לבני משפחתו. הבחור שלנו זקוק באופן מיידי לעורך דין והרשת היא המקום שאליו הוא פונה. עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה ושהשקיע בקידום ברשת (כולל בנוכחות סלולרית) יקטוף את הפרי הווירטואלי.

קידום ברשת דורש התייחסות לכל הצדדים של ההליך המשפטי (בתחום האזרחי). למשל, קידום של עורך דין המתמחה בדיני עבודה צריך לכלול התייחסות גם לעובדים ("הרעת תנאים") אך גם למעסיק ("גניבה בידי עובד").


קידום ברשת לעורכי דין – מה זה אומר?

הרעיון שעומד מאחורי קידום ברשת לעורכי דין הוא יצירת חשיפה אינטרנטית ממוקדת מטרה שהופכת גולשים ללקוחות. לא רק מיקום גבוה אלא גם תוצאה איכותית. לדוגמה, לעומת הביטוי הגנרי "הוצאה לפועל" שמחופש על ידי 14,000 גולשים בחודש, הביטוי "הפטר בהוצאה לפועל" (2,500 חיפושים בשנה) יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי מבחינת פניות איכותיות. קידום ברשת צריך להיות יצירתי, מקורי, איכותי, שיווקי ומניע לפעולה.


למה טופ דיגיטל?

טופ דיגיטל מתמחה בקידום עורכי דין ברשת. יתרונה הגדול של החברה טמון בכך שהיא מספקת שירותים אך ורק לעורכי דין. אנו ממקסמים את ההיכרות המעמיקה שלנו עם האתגרים הייחודיים של תחום המשפט באינטרנט מבחינת תחרותיות, תוכן, מוניטין, חשיפה, אתיקה, הנעה לפעולה וכיוצא בזה.

טופ דיגיטל מעניקה לעורכי דין יתרונות רבים בזכות שליטה ברזי השיווק הדיגיטלי מכאן והבנה מלאה בעולם המשפט מכאן. לדוגמה, עורך דין לתעבורה לא יקודם אצלנו בביטוי "תאונת דרכים" השייך לעולם הנזיקין. אנחנו יודעים לאפיין את הביטויים הרלבנטיים לכל תחום משפטי ובכך מספקים לעורכי דין מענה ספציפי וייחודי.

הידע הרב שלנו לגבי תחומי ההתמחות בעריכת דין מאפשר לנו לבנות וליישם אסטרטגיה אפקטיבית לקידום ברשת. לכך יש להוסיף עבודה עם מגוון הפלטפורמות והכלים המאפשרים חשיפה במרחב הווירטואלי.

טופ דיגיטל משקיעה בקידום ביטויים תחרותיים ומרכזיים (כמו "גירושין" או "דיני חברות") אך יודעת גם מהו ערכם של ביטויי זנב ארוך ("עילות סגירת תיק פלילי", "הרעת תנאים בעבודה", "לשון הרע בפייסבוק" וכדומה). החברה מבינה את הרגלי הצריכה של הגולשים ויודעת איך לפנות אליהם.

תהליך העבודה כולל אפיון מקצועי, ניתוח הפעילות של התחום ברשת, מחקר מילות מפתח, שימוש בכלים אנליטיים מתקדמים, ניהול קמפיינים ממוקדי מטרה לקידום בפלטפורמות שונות, ניתוח סטטיסטי, שיפור יחסי המרות, בניית אתרי אינטרנט מותאמים לקידום, ניהול עמודי פייסבוק עסקיים, פעילות ברשתות חברתיות ועוד.


רוצים לקדם את עצמכם ברשת? להגביר את החשיפה של המשרד כבר היום? בואו נתחיל לעבוד – כל גולש חשוב.