קידום וניהול ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות מונות כיום מיליוני משתמשים מכל רחבי העולם ונראה כי אנשים רבים במהלך שגרת היום יום מבלים שם לא מעט. המהפך החברתי בתחום, מאפשר לעורכי דין ליהנות ממגרש המשחקים ולנצל את האמצעים הללו לחזק את קשריהם העסקיים עם לקוחות, לגייס לקוחות, להציג סרטוני וידאו, להעברת מסרים כמו – פסקי דין מוצלחים, שיתוף כתבות ועוד.

תחום עריכת דין, מושתת על ידע רב הכולל פסקי דין, אייטמים, חוקים חדשים וידע רב לציבור, כך שאם ברצונכם להצטרף לזירה החמה, עליכם לדעת להתנהל נכון מול מיליוני הגולשים במדיות החברתיות. על מנת להתנהל בצורה חכמה ונכונה, עליכם להקדיש לכך זמן לא מעט, כך שלא תמיד הלוז הצפוף מאפשר זאת.

בדיוק בשל סיבה זאת, אנו מציעים פעילות אקטיבית אשר כוללת קידום וניהל קמפיינים ברשתות חברתיות בדרך הנכונה והמקצועית על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום!

קידום ברשתות חברתיות

מה כולל השרות ?

  • הקמת התשתית לדף עסקי מנצח בפייסבוק, לינקדין, טוויטר, אינסטגרם ועוד.
  • תפעול יום יומי שוטף כולל אינטראקציה עם גולשים ושיתוף פוסטים.
  • קידום ממומן בפייסבוק הכולל קידום פוסטים שיווקיים, יצירת קהל אוהדים (לייקים) מעורבות בפרסומים, הובלת קמפיינים על פי פילוח קהל יעד, קידום דפי נחיתה ועוד.

צריך להיות יצירתי, מקורי, איכותי, שיווקי ומניע לפעולה.


למה טופ דיגיטל ?

טופ דיגיטל מתמחה בקידום עורכי דין בפייסבוק, יתרונה הגדול של החברה טמון בכך שהיא מספקת שירותים אך ורק לעורכי דין. אנו ממקסמים את ההיכרות המעמיקה שלנו עם האתגרים הייחודיים של תחום המשפט באינטרנט מבחינת תחרותיות, תוכן, מוניטין, חשיפה, אתיקה, הנעה לפעולה וכיוצא בזה.

טופ דיגיטל מעניקה לעורכי דין יתרונות רבים בזכות שליטה ברזי השיווק הדיגיטלי מכאן והבנה מלאה בעולם המשפט מכאן.

אנחנו יודעים לאפיין את הפוסטים הרלבנטיים לכל תחום משפטי ובכך מספקים לעורכי דין מענה ספציפי וייחודי.

הידע הרב שלנו לגבי תחומי ההתמחות בעריכת דין מאפשר לנו לבנות וליישם אסטרטגיה אפקטיבית לקידום ברשת החברתית. לכך יש להוסיף עבודה עם מגוון הפלטפורמות והכלים המאפשרים חשיפה במרחב הווירטואלי.

 תהליך העבודה כולל אפיון מקצועי, ניתוח הפעילות של התחום ברשת החברתית, אפיון קהלי מטרה, שימוש בכלים אנליטיים מתקדמים, ניהול קמפיינים ממוקדי מטרה לקידום ברשת הפייסבוק ,ניתוח סטטיסטי, שיפור יחסי המרות.


רוצים דף פייסבוק שבאמת עובד ? בואו נתחיל לעבוד – כל גולש חשוב.