כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

כתיבת תוכן היא מפתח מרכזי בכל תהליך שיווקי. בפרט כשהדברים מפורסמים ברשת ובמיוחד בענפים מקצועיים כמו עריכת דין. תכנים באתרי אינטרנט של משרדי עורכי דין צריכים מצד אחד להציג רמה גבוהה ללא כל טעות (ולו הקטנה ביותר), ומצד שני להיות נגישים לקורא ההדיוט שלא בקיא ברזי המשפט.

זכרו היטב – הגולש מחפש פתרון אפקטיבי ולאו דווקא מאמר משפטי גרידא. השילוב בין שני האלמנטים הללו הוא קריטי מבחינת היכולת של משרד עורכי דין לפנות אל הרגש שמניע לפעולה. אם תרצו, היכולת לצקת בתוכן המשפטי "היבש" את ההיבטים השיווקיים מבלי לפגוע באיכות. ניתן לומר כי כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין צריכה להתייחס לשורה של פרמטרים כגון (לא רשימה סגורה):

כתיבת תוכן מישפטי לעורכי דין

  • כתיבה מקצועית על פי העדכונים האחרונים ביותר בחקיקה ובפסיקה.
  • מדיניות של אפס מקום לטעויות משפטיות.
  • הגהה ועריכת לשון בסטנדרטים בלתי מתפשרים.
  • התכתבות עם צרכי הגולש והתייחסות לדוגמאות.
  • שילוב שפה גבוהה עם "דיבור בגובה העיניים".
  • חלוקה נכונה של התוכן לפסקאות וכותרות משנה.
  • התאמת התוכן לביטויי חיפוש נכונים על פי מחקר מילות מפתח.

         

למה שעורך הדין לא יכתוב בעצמו?

שלא כמו ענפים אחרים כמו מסעדנות או תעשייה, עריכת דין היא מקצוע שדורש עבודת כתיבה שוטפת. עורכי דין עוסקים באופן יומיומי בכתיבת מכתבים, כתבי בי דין, ניהול תכתובות מול הצד השני, הכנת פרוטוקולים ועוד. לא בכדי רבים מהם סבורים שהם אינם זקוקים כלל לכתיבת תוכן במיקור חוץ. מדובר כמובן בטעות וזאת מחמת מספר סיבות.

הסיבה הראשונה היא פשוטה – זמן. היות שכתיבת תוכן לאינטרנט שונה מכתיבה משפטית "רגילה", עורכי דין שמבקשים לעשות את המשימה בעצמם מוצאים כי הדבר גוזל מהם זמן רב. במקום להתעסק בקידום המשרד ומתן שירות ללקוחות הם משקיעים משאבים בכתיבה עצמאית של התכנים שבסופו של היום סביר להניח שלא יהיו בעלי הערך השיווקי הדרוש.

הסיבה השנייה שהינה חשובה לא פחות היא חוסר הבנה לגבי הדרך שבה גולשים קוראים טקסטים משפטיים ברשת. משרדי עורכי דין שמייצרים את התוכן בעצמם מפיקים טקסטים שהם משפטיים מדי, סבוכים מדי, מבולבלים, לא ממוקדים וחסרי ערך שיווקי לגולש. עורכי דין אינם יודעים כיצד לבצע מחקר מילות מפתח ואין להם את היכולת והכלים לבחור את "המילים הנכונות" מבחינת הגולשים ומנועי החיפוש.

למה טופ דיגיטל?

חברת טופ דיגיטל מתמחה בכתיבת תוכן משפטי לעורכי דין. הקופירייטרים שלנו הם כותבי תוכן מקצועיים בעלי ניסיון עשיר שיודעים לספק מענה לכל ענף משפטי ובכל סגנון. החל מכתיבת תוכן איכותי לאתר אינטרנט, דרך הפקת כתבות תדמית לפרסום במגזינים אינטרנטיים מובילים, וכלה בניהול תוכן ברשתות חברתיות עם דגשים של הנעה לפעולה. כותבי התוכן המשפטיים של טופ דיגיטל מבצעים מחקר מעמיק של התחום (כולל בפסיקה ובחקיקה), מנהלים במידת הצורך ראיונות ופגישות עם משרד עורכי הדין (או מי מטעמו) ומספקים מענה מקיף לכל דרישות התוכן לטובת השיווק ברשת.


רוצים לקדם את עצמכם ברשת? להגביר את החשיפה של המשרד כבר היום? בואו נתחיל לעבוד – כל גולש חשוב.